Onze oplossingen

Senior marketing: een evidentie!

Wat hebben een actief persoon van 50 jaar en een gepensionneerde vrouw van 80 gemeen ? Niet alle senioren zijn gelijk! Zij hebben inderdaad niet hetzelfde lichaam, noch dezelfde behoeften, dezelfde geschiedenis, dezelfde middelen (…) en consumeren de media niet op dezelfde manier. De bevolking ouder dan 50 is een veel te grote en diverse groep om die samen te vatten tot één stereotype. Om een succesvolle senior-communicatiestrategie op te bouwen, is het noodzakelijk te weten tot wie men zich richt ! Senioragency begeleidt u vanaf het begin bij de ontwikkeling van segmentatiecriteria in overeenstemming met de specifieke kenmerken van uw bedrijf en uw producten. Het agentschap maakt daarna creatieve voorstellen en geeft u advies.

Voor elke senior een effectief communicatiepakket!

Voordelen Packs “all inclusive”

  • flexibiliteit: u kiest voor het Pack dat bij uw behoeften en uw doelgroep past
  • veiligheid: een gegarandeerd minimum aantal contacten
  • comfort: advies-, creatie,- en erekosten inbegrepen, geen extra kosten, alles is inbegrepen
  • efficiëntie: prijzen onderhandeld met mediacentrales en slimme aankopen, volumekortingen
  • kosten: prijzen onderhandeld met mediacentrales en slimme aankopen, volumekortingen
  • eenvoud: wij zorgen voor alles, van de oprichting tot de onderhandelingen en de aankoop van de mediaruimte.

Tijdwinst om u te concentreren op uw bedrijfsactiviteiten.
Voor meer informatie of prijsinformatie, neem contact met ons op.