Filosofie

Senioragency is een gespecialiseerd full-service reclamebureau dat zich specifiek richt naar senioren, volgens de logica van een gesegmenteerde marketing. Om met innoverende en performante mediastrategieën te voldoen aan de eisen van deze specifieke markt, heeft Senioragency nu al 15 jaar lang een uniek kennisnetwerk rond de doelgroep ‘senioren’ weten uit te bouwen. Van advies tot media-aankoop, creatie inclusief.

Elke medewerker is een specialist en kent perfect de doelgroep. Hiermee worden misstappen vermeden en verkrijgt u de absolute garantie van een correcte boodschap, op het juiste moment, naar de juiste persoon toe en tegen de beste prijs

Senioren zijn geen aparte markt, zij maken ten volle deel uit van dé markt!

33% van de Belgen is ouder dan 50 en bezit 45% van onze koopkracht! Dit fenomeen zal nog toenemen in de loop van de komende jaren. Nochtans negeren nog altijd tal van bedrijven deze belangrijke doelgroep in hun marketingplannen, uit schrik hun merk te ‘verouderen’ of gewoon door gebrek aan kennis.

Op basis van deze vaststellingen sticht Jean-Paul Treguer in 1995 Senioragency, het eerste reclamebureau gericht naar 50-plussers.

Met ondertussen vele jaren ervaring en meer dan 300 acties, kent Senioragency perfect deze doelgroep, zijn koopgedrag en verwachtingen. Senioragency begeleidt KMO’s en grote bedrijven bij het uittekenen en implementeren van hun communicatiestrategie naar senioren toe, zowel op regionaal, nationaal als internationaal vlak.

filosofie

Tijdens crisisperiodes zijn senioren een « veilige haven »

Het wordt tijd om te innoveren met een coherent en gerichte communicatie naar senioren toe, een veeleisende en ervaren doelgroep.

Bij Senioragency stellen we u nieuwe oplossingen voor om uw reclame-investeringen te laten renderen. Wij verzekeren u dat indien u niets probeert u ook niets zal winnen en prachtige opportuniteiten aan uw neus zal zien voorbijgaan!